Yuppi

Epickie wesele roku! To powinnaś wiedzieć

Dzień ślubu to przede wszystkim świętowanie miłości między Tobą a Twoim partnerem. Jest jednak jeszcze jedna naprawdę ważna rzecz, niech ślub będzie najbardziej epicką imprezą w Twoim życiu. Niech mówią o nim przez wiele lat!

W jaki sposób wyróżnić swój wielki dzień wśród innych wesel, w których uczestniczyła Twoja rodzina i przyjaciele? Przed Tobą 18 niezawodnych wskazówek, które zrobią wielkie wrażenie na Twoich gościach. W tym kilka wyjątkowych pomysłów, które sprawią, że Wasz ślub będzie wydarzeniem, o którym warto będzie pamiętać.

1. Postaw na czas!



Nie zrozum mnie źle. Twoi bliscy przybędą po to, aby zobaczyć jak wychodzisz za mąż. Jednak pamiętaj, że każde przeciągające się wydarzenie, przemowa czy rytuał może zniechęcić i znudzić gości. Nie stracisz uwagi i zainteresowania, jeśli dane elementy imprezy nie będą trwały dłużej niż 20 minut. Mówię Ci, to naprawdę działa.

2. Ułóż spersonalizowany program



Stwórz swój własny program ślubu i wesela. Nie stawiaj tylko na wodzireja, postaraj się, aby każda godzina wspólnej zabawy była niepowtarzalna. Idealnie sprawdź się tu różne zadania dla gości, na przykład: wypełnianie księgi gości, ankiet, czy wspólne fotografie w fotolustrze. Takie rozwiązanie sprawi, że Wasi goście będą zajęci, a impreza potrwa dłużej, niż byś się tego spodziewała.

3. Utwórz wspólną grupę na Facebooku



Do wyboru jest wiele komunikatorów internetowych. Pozwalają one gościom przesyłać zdjęcia ślubne do jednego wyselekcjonowanego miejsca, podczas gdy inni informują znajomych i rodzinę o wszelkich nowościach związanych ze ślubem. Fajną sprawą będzie stworzenie Waszego spersonalizowanego hasztagu, którym będziecie oznaczać posty i zdjęcia z wesela. Idealnie sprawdzi się w powrocie do wspomnień, po kilku tygodniach po przyjęciu.



4. Podziękowania dla gości? A może prezent powitalny.



Niezależnie od tego, czy organizujesz wielką imprezę weselną, czy ślubny obiad w rodzinnym gronie, spraw miłą niespodziankę powitalną dla swoich gości. Obdaruj ich drobiazgami, słodyczami czy na przykład gadżetami do Fotolustra.

5. Przywitaj się z każdym gościem



To może wydawać się oczywiste, ale ważne jest, aby osobiście powitać każdego gościa na weselu. Po rozpoczęciu uroczystości staraj się spędzać czas z każdą osobą — bez względu na to, czy oznacza to pogawędkę przy koktajlu, wizytę przy stole podczas kolacji, czy wspólny taniec. Nie pozwól, aby którykolwiek z gości czuł się samotny.

6. Utwórz dobrze zaplanowaną tabelę miejsc dla gości



Nie ma znaczenia, czy weselny posiłek będzie w formie bufetu, podawanych posiłków czy pełnego pyszności stołu, integracyjne rozsadzenie gości to klucz do świetnej zabawy. Staraj się grupować ludzi o podobnych korzeniach i zainteresowaniach, aby mieli o czym rozmawiać, nawet jeśli nigdy wcześniej się nie spotkali. Pamiętaj także o wieku, osoby 20-letnie będą miały inne tematy do rozmów niż Twój 70-letni dziadek. Jeśli na swoje przyjęcie weselne zapraszasz przyjaciół, posadź ich razem. To niesamowite ile wspólnych tematów znajdą przez to, że Pani i Pan młody są ich znajomymi.



7. Koktajl Bar



Zaskocz swoich bliskich pomysłowymi drinkami serwowanymi przez profesjonalnych barmanów. Coraz częściej na weselach widzimy kolorowe trunki zamiast tradycyjnych kieliszków wódki. Pamiętaj, czasy się zmieniają i moda także. Pamiętaj o tym, aby każdy z Twoich przyjaciół znaleźli idealny napój dla siebie. Jeśli masz taką możliwość, wybadaj wśród zaproszonych gości, co lubią i stwórz z barmanem indywidualne menu drinków.

8. Upewnij się, że Twoi goście czują się komfortowo



Bez względu na porę roku, ważne jest, aby pomyśleć o tym, czego Twoi goście mogą potrzebować, aby czuć się komfortowo przez cały wieczór. Warto pomyśleć na przykład o kilku parasolach w razie deszczu, wachlarzach przy upale czy butelce wody, jeśli Wasza ceremonia ślubna odbywać się będzie w upalny dzień. Niech zadba o to świadek, który będzie czuwał nad gośćmi w momencie, kiedy Wy będziecie zajęci innymi czynnościami. Jeśli planujecie ślub latem, a sala, w której odbywać się będzie wesele, nie jest klimatyzowana, fajnym pomysłem na prezent dla gości są małe, mechaniczne wiatraczki czy papierowe wachlarze.

9. Zaprojektuj część wypoczynkową



Nie każdy gość będzie chciał tańczyć całą noc. W rzeczywistości niektórzy mogą wcale nie mieć ochoty podbicia parkietu dzikimi pląsami. Chociaż stoły w cichej recepcji są dobrym miejscem do rozmowy z rodziną i przyjaciółmi, miłym akcentem może okazać się stworzona specjalnie dla zmęczonych – strefa wypoczynkowa. Zapewnij wygodne siedzenia, łagodną muzykę i światło. Świetnie sprawdź się tutaj sofy worki, czy nawet dmuchane materace z kocykiem i poduszkami. To także miły ukłon dla dzieci, które po kilku godzinach zabawy będą marudne i senne. Taką strefę chilloutu, pokocha wielu gości.

10. Mów krótko
Przemówienia są niezbędnym elementem każdego ślubu, ale ważne jest, aby upewnić się, że nie będą zbyt długie. Dbaj o krótkie toasty — nie więcej niż kilka minut na osobę — i przygotuj DJ-a lub lidera zespołu na dokonanie smacznych przerw, w często dłużących się przyśpiewkach cioci Krysi i wujka Zdzisia.

11. Piosenka na życzenie!



Chcesz poznać najlepszy sposób wyprowadzenia gości na parkiet? Odtwarzaj utwory, które naprawdę chcą usłyszeć. Poproś DJ-a, aby ogłosił, że będzie przyjmował prośby o konkretne utwory. Przygotuj małe kartki, na których goście zapiszą swoją prośbę. Następnie poproś, aby umieścili swoje propozycje w specjalnie przygotowanym do tego pudełku. Umów się z DJ-em, że raz na godzinę będzie losował jedną piosenkę z pudełka. Takie rozwiązanie nie zaburzy Waszej ślubnej listy, którą przygotowaliście przed ślubem. No właśnie! Lista piosenek to jeden z ważniejszych elementów przygotowań. Wybadaj razem z partnerem, kto, jaką słucha muzyke i ułóżcie tak playlistę, aby każdy znalazł coś dla siebie.

12. Stwórz DIY Bar



Niezależnie od tego, czy będzie to bar z ciastkami, drinkami, babeczkami czy lodami zabawa „buduj własne” podczas wesela może okazać się strzałem w dziesiątkę do integracji gości. Przygotuj specjalny stół z ilością takich samych przysmaków, powiedźmy babeczek. Niech babeczki będą nagie. Na stoliku obok poustawiaj miseczki wypełnione słodkimi posypkami, polewą, pisakami z kremem. Niech każdy z gości podczas weselnej zabawy ustoi swoją babeczkę i zrobi zdjęcie!

Ps. Pamiętasz naszą propozycję, aby stworzyć wspólną grupę na Facebooku i móc wysyłać zdjęcia do wszystkich gości? No właśnie! DIY Bar będzie idealny, aby stworzyć dla gości chelleng – Pokaż jaka dobra jest Twoja babeczka! Niech goście zrobią sobie selfie, jak jedzą ozdobione przez siebie smakołyki! Fajne, co nie?

Jestem pewna, że Twoi bliscy będą taką atrakcję wspominać przez wiele, wiele dni. A jakie będą fajne zdjęcia! Mmmmhm

13. Zorganizujcie stacje ładowania telefonów



Przygotowanie stacji ładowania telefonów czy tabletów, to bardzo miły sposób na pokazanie gościom, że dbasz o ich osobiste potrzeby. Ponadto, jeśli chcesz zobaczyć mnóstwo zdjęć ze ślubu i wesela, Twoi przyjaciele i rodzina będą potrzebować pełnych baterii. Poproś obsługę sali, aby wskazała Ci dostępne gniazdka na Sali lub zapleczu. Podłącz do nich przedłużacze o wielu wejściach. Aby zrobić ukłon do swoich gości, zabierz z domu wszystkie swoje ładowarki, tak aby każdy mógł z nich skorzystać.

Bo przecież nie wszyscy zabierają je do imprezowych kopertówek!

PS. Nie zapomnij, aby oznaczyć miejsce Stacji ładowania. O takim miejscu poinformuj gości na początku imprezy i dodaj wpis na waszej ślubnej grupie!

14. Zabawy ślubne nie muszą odbywać się tylko podczas Oczepin.



Kiedy goście potrzebują przerwy od tańca, co może być ciekawszego niż interaktywna gra? Opcji jest naprawdę wiele! Możecie na przykład zagrać w ślubną Jenę, kalambury czy piwnego pimp ponga ???? Warto o zabawach porozmawiać z wodzirejem, który na pewno ma przygotowany swój program. Szczerze uważam, że przeładowane Oczepiny często stają się nudne. Rozważ, aby część z zaplanowanych gier wpleść w cały plan wesela.

15. Postaw na przydatny prezent - nie dawaj magnesów z Waszą podobizna ;) 

Zaufaj nam, ludzie nie chcą w ramce zdjęcia ciebie i twojego nowego małżonka. Jeśli zamierzasz obdarować ich pamiątką z Waszego ślubu, wybierz coś, czego Twoi goście nie zostawią na stole. Mini butelki szampana, pyszne przekąski, takie jak ciastka lub popcorn, lub przysmak, którym mogą delektować się po powrocie do domu, np. Dżem lub syrop, to wszystko sprawia przyjemność bliskim.

16. Postaw na Fotolustro lub Fotobudkę


Fotolustro nie jest tylko świetną zabawą podczas wesela, ale także fajną alternatywą dla Księgi Gości lub jej uzupełnieniem. Opcje są dosłownie nieograniczone, możecie się o tym przekonać wynajmując Selfie Mirror, które zapewni Wam wiele gadżetów i rekwizytów do zdjęć.




17. Pomiń tradycje, które nie pasują do Twojego stylu
Pamiętaj, że dzień ślubu jest dla Ciebie i Twojego partnera. Jeśli nie masz ochoty celebrować niektórych ze ślubnych tradycji – po prostu je pomiń. Jeśli Para Młoda będzie skrępowana podczas przyjęcia, goście także nie będą się dobrze bawić. A przecież, nie o to nam chodzi. Prawda?

18. Zrób niezapomniane wyjście



Pożegnania są zawsze trudne, szczególnie gdy nadchodzi godzina zero, dla wesela, które mogłoby trwać dniami i nocami. Aby uniknąć niezadowolenia gości, którzy przetańczyliby jeszcze nie jedną dobę, zaplanuj zjawiskowe zakończenie. Może być to na przykład pokaz sztucznych ogni, wystrzelenie konfetti czy zabawna piosenka, oznajmiająca metę tego wspaniałego spotkania.

Bądź z nami na bieżąco! Obserwuj nasze profile w mediach społecznościowcy. 
Napisz do nas wiadomość prywatną na Facebooku o treści CZEŚĆ YUPPI a otrzymasz kod rabatowy -15% na wszystkie artykuły w naszym sklepie!

 
Przeczytaj także:
© Copyrights 2019 Yuppi  |  Polityka prywatności Agencja Interaktywna Sun Group